• Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Google Plus
  • Youtube

Η δίαιτα του νυφικού

Η δίαιτα του νυφικού απαιτεί υπομονή, πρόγραμμα και συνέπεια. Οι περισσότερες μελλοντικές νύφες πασχίζουν να χάσουν τα πιθανά παραπανίσια κιλά πριν τον γάμο, κάνοντας εξαντλητικές δίαιτες που έχουν σαν αποτέλεσμα όταν φτάσει η μεγάλη μέρα αυτές να βρίσκονται σε άσχημη σωματική κατάσταση και να αισθάνονται κόπωση, ατονία, ζαλάδα και  νευρικότητα, σε αντίθεση με αυτό που θα χρειάζονταν δηλαδή ενέργεια, ευεξία και πολύ καλή διάθεση.

Εσείς μην κάνετε αυτό το λάθος. Αν έχετε παραπανίσια κιλά αρχίστε να προσέχετε αρκετό καιρό πριν και για καλύτερα αποτελέσματα κλείστε ραντεβού με έναν διαιτολόγο- διατροφολόγο, ο οποίος θα φτιάξει ένα πρόγραμμα διατροφής βασισμένο αποκλειστικά στις δικές σας ανάγκες και με την βοήθειά του θα χάσετε τα κιλά που επιθυμείτε σε φυσιολογικό ρυθμό και θα έχετε ένα μόνιμο αποτέλεσμα μιας και θα έχετε συνηθίσει σε ένα πιο υγιεινό είδος διατροφής.

Μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στην προσπάθειά σας είναι:

– Να επιλέγετε πάντα προϊόντα ολικής άλεσης.

– Να αποφεύγετε την υπερκατανάλωση ζάχαρης και να την αντικαταστήσετε με μαύρη ζάχαρη, φρουκτόζη ή μέλι.

– Να πίνετε κατά την διάρκεια της ημέρας τουλάχιστον 8-10 ποτήρια νερό και ροφήματα βοτάνων που βοηθούν στην αποβολή τοξινών όπως λουίζα, πράσινο τσάι, μέντα ( όχι όμως αν κάνετε ομοιοπαθητική ), φασκόμηλο κ.α.

– Να τρώτε φρούτα και λαχανικά και κάθε πρωί να προσπαθείτε να πίνετε ενα ποτήρι χλιαρό νερό μέσα στο οποίο θα έχετε προσθέσει μια κουταλιά του γλυκού από τον χυμό φρέσκου λεμονιού που θα βοηθήσει πάρα πολύ στην διάσπαση του λίπους και στην αποβολή τοξινών.

– Να περπατάτε όσο μπορείτε ώστε να γίνετε καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και αποβολή των τοξινών μέσο της εφίδρωσης. Η οργάνωση του γάμου σας είναι μια καλή ευκαιρία για να ασκηθείτε. Αφήστε την συγκοινωνία ή το αυτοκίνητο και κάντε την έρευνα αγοράς που θα σας χρειαστεί με τα πόδια.

– Μην ξεχνάτε να καταναλώνετε 5 γεύματα την μέρα. Πχ:

Πρωινό– 1 ποτήρι γάλα άπαχο ή ένα γιαούρτι 2% με 30 gr δημητριακά ολικής άλεσης.

Δεκατιανό– 1 ποτήρι φρέσκος χυμός πορτοκαλιού ή ανανά ή ένα τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών και γαλοπούλα.

Μεσημεριανό– Ψητό ή βραστό ψάρι ή κοτόπουλο ή άπαχο κρέας με σαλάτα εποχής η οποία θα έχει 1 κουταλιά της σούπας λάδι.

Απογευματινό– ένα φρούτο ή μια μπάρα δημητριακών ή ένα γιαούρτι 2% με μια κουταλιά μέλι ή μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς.

Βραδινό– Ότι το μεσημέρι ή μια χορτόσουπα, ή ένα γιαούρτι ή ένα τοστ.

Γενικά στις δίαιτες ισχύει ότι μπορούμε να τρώμε απ” όλες τις ομάδες τροφών αλλά με μέτρο ώστε να παίρνουμε όλες τις απαραίτητες βιταμίνες. Μιλήστε με τον διατροφολόγο που θα επιλέξετε και δώστε του την ευκαιρία να σας βοηθήσει ώστε ενώ θα ετοιμάζετε τον γάμο σας γεμάτη ενέργεια και χαμόγελο τα κιλά θα χάνονται κάνοντας το σώμα σας να αλλάζει προς το καλύτερο.

Καλή επιτυχία.









  • Περισσότερα στην Κατηγορία: ΟΜΟΡΦΙΑ
  • 12.672 επισκέπτες !