• Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Google Plus
  • Youtube

Μαλλιά για το γάμο γεμάτα υγεία

Η εμφάνιση και η υγεία των μαλλιών σχετίζονται με την ποιότητα της διατροφής. Η πιο αρνητική επίπτωση της κακής διατροφής στα μαλλιά, είναι η τριχόπτωση. Ο κάθε άνθρωπος διαθέτει κατά μέσο όρο 200.000 τρίχες στο κεφάλι του, όπου καθημερινά χάνει μέχρι 100, τις οποίες βέβαια και αναπληρώνει. Όταν όμως συναντούμε το πρόβλημα της τριχόπτωσης, τότε σημαίνει πως χάνονται περισσότερες τρίχες από εκείνες που βγαίνουν. Βασική αιτία της είναι η κακή διατροφή που έχει ως αποτέλεσμα οι τρίχες των μαλλιών να μην παίρνουν τα απαραίτητα συστατικά που χρειάζονται, και έτσι να μην αναπτύσσονται σωστά.

Για να έχουμε λοιπόν υγιή και γερά μαλλιά χρειαζόμαστε:

Σίδηρο. Η τριχόπτωση και η αδυναμία των μαλλιών, συνήθως δείχνουν ότι υπάρχει έλλειψη σιδήρου. Η απορρόφηση του σιδήρου που βρίσκεται σε ζωικές τροφές, είναι καλύτερη και η βιταμίνη C βοηθά πολύ στην απορρόφηση αυτή.

Τροφές πλούσιες σε σίδηρο είναι το συκώτι, το κόκκινο άπαχο κρέας, οι φακές και τα πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι, οι πιπεριές, το μαρούλι κ.τ.λ., ενώ η βιταμίνη C υπάρχει στα εσπεριδοειδή, το μπρόκολο και σε πολλά φρούτα και λαχανικά. Το τσάι και ο καφές δυσχεραίνουν την απορρόφηση του σιδήρου, και για τον λόγο αυτό δεν θα πρέπει να καταναλώνονται μαζί ή ακόμη αμέσως μετά το φαγητό.

Πρωτείνες. Οι πρωτείνες αποτελούν την βάση των μαλλιών και για τον λόγο αυτό είναι απαραίτητες στην διατροφή μας. Υπάρχουν στα ψάρια, στο άπαχο κρέας, στα γαλακτοκομικά προϊόντα κ.τ.λ.

Ο ψευδάργυρος ο οποίος είναι απαραίτητος για την υγεία των μαλλιών, γιατί συμβάλλει στην σύνθεση των πρωτεινών. Τα θαλασσινά και τα μανιτάρια είναι τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο.

Το 25% των μαλλιών μας αποτελείται από νερό.Έτσι πρέπει να πίνουμε πολύ νερό και να καταναλώνουμε αρκετά υγρά, ώστε να διατηρούμε τον οργανισμό μας ενυδατωμένο, και κατά συνέπεια και τα μαλλιά μας.

Πυριδοξίνη, βιοτίνη και παντοθενικό οξύ. Βιταμίνες που αποτελούν το σύμπλεγμα Β και συμβάλλουν στην σύνθεση των αμινοξέων από τα οποία αποτελείται το στέλεχος και ο θύλακας της τρίχας. Τροφές πλούσιες στις βιταμίνες αυτές είναι τα δημητριακά ολικής άλεσης, το γιαούρτι, το κόκκινο κρέας, οι ξηροί καρποί και τα αυγά.

Έτσι λοιπόν ακολουθώντας μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, γαλακτοκομικά προϊόντα και άπαχο κόκκινο κρέας, μπορούμε να εξασφαλίσουμε την δύναμη και υγεία των μαλλιών μας. Άλλωστε τα μαλλιά της γυναίκας χρειάζονται και μεγαλύτερη φροντίδα λόγο του ότι ταλαιπωρούνται καθημερινά με προϊόντα styling, βαφές κ.τ.λ. Αν όμως η τριχόπτωση οφείλεται σε παράγοντες γενετικούς, ορμονικούς, σε φαρμακευτική αγωγή ή σε ψυχολογικούς παράγοντες, τότε η διατροφή δεν μπορεί να αναστείλει το φαινόμενο και χρειάζεται η βοήθεια του ειδικού επιστήμονα.









  • Περισσότερα στην Κατηγορία: ΟΜΟΡΦΙΑ
  • 10.881 επισκέπτες !