• Youtube

Ο γάμος που σε ταξιδεύει…| Σοφία & Αλέξης

Like Lovers Do…

Γνωριστήκαμε πρωτοχρονιά του 2010. Σε φιλικό σπίτι και ενώ είμαστε συνομήλικοι και μεγαλωμένοι στην πόλη της Ξάνθης, ήταν η πρώτη φορά που έβλεπε ο ένας τον άλλον!!!

Στις 10-1-2010 γινόμαστε αχώριστοι και μετά από μία πολύ γεμάτη – ρομαντική σχέση έρχεται η πρόταση γάμου στις 6-5-2013 (στα γενέθλια μου)!

Eίχαμε βγει έξω και μετά από την έξοδό μας σταματήσαμε με το αυτοκίνητο, μου ζήτησε να μην κατέβω, άνοιξε την πόρτα μου, μου πρόσφερε λουλούδια και μου πέρασε το μονόπετρο ρωτώντας με αν θέλω να περάσω το υπόλοιπο της ζωή μου μαζί του… η ερώτηση μάλλον ρητορική.. ΝΑΙ!!!!!!

Με αγαπημένο μας τραγούδι από την αρχή της σχέσης μας το Like Lovers Do – Eurythmics ξεκίνησε η προετοιμασία του γάμου μας, με πολύ αγάπη και ανυπομονησία. Η προετοιμασία του γάμου μας ήταν μία διαδικασία όμορφη (κάποιες φορές με ευτράπελα) που κύλησε πολύ όμορφα.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην αδερφή της νύφης Μένια για την υπομονή και για τις κατασκευές της!!! (bride – groom, και ταμπελάκια με τους αριθμούς των τραπεζιών με πέρλες).

Ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα για εμάς ήταν να έχουμε πολύ καλές – ποιοτικές φωτογραφίες με έναν άνθρωπο που θα μας έπαιρνε όλο το άγχος σχετικά με το αποτέλεσμα. Ξεκινώντας αναζήτηση στο διαδίκτυο ανοίγω μία σελίδα Photopek και καθηλώνομαι… βουρκώνω και φωνάζω στον Αλέξη να έρθει να δει και αυτός τον άνθρωπο που κάνει τον γάμο παραμύθι!!!Πολύ διστακτικά στείλαμε ένα mail στον Νίκο Πεκρίδη και η ανταπόκρισή του ήταν άμεση! Πολύ φιλικός και έτοιμος να λύσει όποια απορία είχαμε! Συναντηθήκαμε από κοντά και ναι ήταν ο φωτογράφος μας και εμείς ζευγάρι του!

Θέλω να πω στα ζευγάρια που ετοιμάζονται να παντρευτούν να μην διστάζουν να μιλήσουν με φωτογράφους που είναι κορυφαίοι στο είδος τους πιστεύοντας ότι το κόστος είναι υπέρογκο… μπορεί να εκπλαγούν ευχάριστα με αυτά που θα ακούσουν και σίγουρα δεν θα αναρωτιούνται για το αποτέλεσμα!
Τον Μάιο κάναμε φωτογράφηση pre wedding στην Θεσσαλονίκη και φτιάξαμε ψηφιακό ευχολόγιο με τις φωτογραφίες αυτές! Ο Νίκος μας έκανε δώρο ευχαριστήριες κάρτες με φωτογραφίες από το pre wedding για τους καλεσμένους μας. Ευχαριστούμε πολύ Νίκο!!!!

Στις 6-9-2014 στον Ιερό Ναό Θεού Σοφίας Ξάνθης παντρευτήκαμε!!! Το νυφικό από το κατάστημα marriage στην Ξάνθη ήταν το πρώτο που είδα και φόρεσα και το ερωτεύτηκα, ρομαντικό σε Α γραμμή, εκρού με δαντέλα από τον οίκο Enzoani!Τα νυφικά παπούτσια από τα nak. Το νυφικό χτένισμα από το Tulin Coiffure. Το μακιγιάζ φυσικά από την αγαπημένη μου -με τα μαγικά χέρια- Liza Vellidou, ευχαριστώ Lizaki μου που με έκανες να νιώθω όμορφη!

Το κουστούμι του γαμπρού και τα παπούτσια από την Θεσσαλονίκη  από το κατάστημα davvero (davvero.gr) και ναι έκανε την υπέρβαση και φόρεσε γραβάτα!!! Αξεσουάρ γαμπρού Hugo Boss. Μπομπονιέρες Go Deco από την Ξάνθη, κλασική μπομπονιέρα με ψηλό εκρού τούλι δεμένη με κορδέλα σατέν-δαντέλα με μία πέρλα. Στολισμός Εκκλησίας – Κέντρου, Λαμπάδες είχαμε από το Ανθοπωλείο Μυστικός Κήπος στην Ξάνθη , με κυρίαρχα λουλούδια τα τριαντάφυλλα, τις ορτανσίες και τον λυσίανθο.

Το γλέντι έγινε στο εκπληκτικό κέντρο Απόλλων στην Ξάνθη του κ. Στράτου Βαλσάμη πατέρα του κουμπάρου μας (ευχαριστούμε κουμπάρε!!!). Λίγο πριν από την είσοδό μας στο κέντρο ο Νίκος πρόλαβε να φτιάξει videaki με φωτογραφίες του γάμου μας το οποίο και προβλήθηκε. Το γλέντι ήταν παραδοσιακό με πολύ κέφι και συγκίνηση! Η τούρτα και τα γλυκά των καλεσμένων από το ζαχαροπλαστείο Τζούκας στην Ξάνθη.

Μετά τον γάμο μας την Τετάρτη έγινε η φωτογράφηση next day τελικά στην Ξάνθη αρχικά στην Σταυρούπολη Ξάνθης στο ξενοδοχείο Νέμεσις, έπειτα στην Γαλάνη Ξάνθης – Νέστος, και ενώ θεωρητικά είχαμε τελειώσει κάτι έλειπε… (φωτογράφηση στο εξωτερικό με τον Νίκο Πεκρίδη)….

Δεν χρειάστηκε πολύ σκέψη.. το νυφικό αγοράστηκε.. το γαμήλιο ταξίδι Σιγκαπούρη – Μπαλί έκλεισε με τον Δημήτρη Πυρετζίδη (exotictours.gr) και έμενε η ερώτηση στον Νίκο που είχε σεμινάριο εκείνη την περίοδο στην Σιγκαπούρη.. Νίκο αν έχουμε μαζί μας νυφικό – κοστούμι μπορείς να μας φωτογραφίσεις στην Σιγκαπούρη??…….. ΝΑΙ αν θέλετε όλα γίνονται!!!!!

Χαρά απερίγραπτη και μεγάλος ενθουσιασμός!!! Με νυφικό – κοστούμι στις χειραποσκευές φύγαμε γαμήλιο ταξίδι στο εξωτικό Μπαλί και στην επιστροφή δύο ημέρες Σιγκαπούρη όπου έγινε η φωτογράφηση!!!! Φωτογραφηθηκαμε στις περιοχες Little India, Chinatown, Marina bay – Gardens by the bay και στο ξενοδοχειο που μεναμε Parkroyal κλπ.

Κλείνοντας θέλω να πω στα ζευγάρια για τον γάμο τους να εμπιστεύονται επαγγελματίες δοκιμασμένους.. Είναι η μέρα σας και δεν μπορείτε μετά να διορθώσετε κάτι!! Ρωτήστε, συζητήστε και δώστε σημασία σε αυτά που μένουν.. Στο συναίσθημα που θα σας αφήσει ο γάμος σας και στις φωτογραφίες σας που θα σας θυμίζουν την μέρα του γάμου σας…

Και κάπως έτσι ξεκινήσαμε την κοινή μας πορεία στην ζωή…

Όλα του γάμου …

Όνομα Νύφης:
Σοφία
Όνομα Γαμπρού: Αλέξης
Εκκλησία Γάμου: Ιερό Ναό Θεού Σοφίας Ξάνθης
Ημερομηνία Γάμου:  06 Σεπτεμβρίου 2014
Φωτογράφος: Nik Pekridis
Νυφικό: MARIAGE (Εγγλέζου Μαρία Δ.)
Παπούτσια Νύφης: Nak Shoes
Προσκλητήρια: XPress Group
Μακιγιάζ: Liza Vellidou
Νυφικό Χτένισμα: Tulin Coiffure
Γαμήλιο Ταξίδι: Exotic Tours (κος Δημήτρης Πυρετζίδης)